• $ 5,7592
0530 708 54 54
Reklamı Kapat

Şırnak havaalanına Şerafettin Elçi adı

Başbakan Erdoğan, Bingöl Havaalanı'nın açılışında yaptığı konuşmada Şırnak'a açacakları havalimanının adının Şerafettin Elçi Havaalanı olacağını söyledi. Başbakan konuşmasında Gezi eylemlerini de eleştirdi.

Erdoğan'ın açıklamalarından satırbaşları:

-Türkiye'de demokrasiye sahip çıkanları 76 milyonun tamamını koyun oalrak gördüler. 'Bidon kafalı' dediler, 'kömürcü, makarnacı' dediler, aşağıladılar. Ama bu millet demokrasiye sahip çıktı. bu aziz millet meydanlara koşarak milli iradeye sahip çıktı. Artık meydan boş değil. Şimdi en büyük meydana gidiyoruz. Nedir o? Sandık meydanı. 7 ay sonra o meydanda bir araya gelceğiz. Halkın iradesine saygı duymayanlar o meydanda sorgulayacağız.

İŞTE O KONUŞMA - VİDEO

MISIR HALKI BU OYUNU BOZDU

-Bu bölgenin, bu coğrafyanın insanını her oyuna, her tuzağa boyun eğenler olarak görenler, büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorlar. Mısır'da 'darbeyi yaparız, işimize bakarız' diye düşündüler. Ama Mısır halkı bu oyunu bozdu, bu tuzağı alt üst etti. Bu senaryoyu yırtıp attı. Benzer bir senaryoyu Türkiye'de uygulamak istediler. Ağaç diyerek, çevre diyerek, park diyerek insanları sokağa döktüler.

-Siz bugüne kadar bu oyunlar bozdunuz, inanıyorum ki bundan sonra da bozacaksınız. Bu kardeşinizin ağzından bu güne kadar ayrımclık lafı, çıkmamıştır. Roman'ı da Gürcü'sü de Türk'ü de Kürt'ü de bu ülkenin bir ferdidir.

-Önümüzdeki hafta Kastamonu Havalimanı'nı açacağız. Durmak yok yola devam. Ondan sonraki Cuma Şırnak'tayız. Şerafettin Elçi Havalimanı'nı açacağız. 26 Havalimanı ile geldik, şu anda 50'yi açıyoruz. Daha ucuza yolculuk günleri de gelecek.

OYNANAN OYUNLARA KARŞI DİKKATLİ OLUN

-Van'da deprem oldu. Daha güzel inşaa edeceğiz dedik. Çünkü biz bu milletin efendisi değil, hizmetkarıyız. Hem Bingöllü kardeşlerimin hem Türkiye'nin oynanan oyunlara karşı çok dikkatli olmasını rica ediyorum. Bugünlere sabırla ulaştık.

'ÇÖZÜM SÜRECİ'NDEN ASLA GERİ ADIM ATMAYACAĞIZ

-Çözüm süreci adını verdiğimiz süreç son derece kararlı şekilde ilerliyor. Biz süreçte sabotajların olacağını ifade etmiştik. Çözüm sürecinden asla geri adım atmayacak, gençlerin akan kanını durdurmak, annelerin ve babaların göz yaşını dindirmek için sabırla sebatla yolumuza devam edeceğiz. Önce Paris ardından AK Parti Genel Merkezi'ne yapılan saldırı, Hatay ve İstanbul'da yaşananlar Türkiye'yi ve çözüm sürecini hedef alan olaylar. Türkiye'nin çehresini değiştirmek ve daha da büyütmek için ne gerekiyorsa kararlılıkla bunu yapacağız. Öyle tencere tava çalanlara falan aldanmayın. Halkını rahatsız eden bu insanlar, demokratik bir arayış içinde değiller. Tam aksine çevrecilik noktasında gürültü kirliliği yapmak suretiyle çevreyi katlediyorlar.

TÜRKİYE'NİN 51. HAVALİMANI BİNGÖLDE AÇILDI

-Bugün Bingöl'de tarihi bir gün yaşıyoruz. Bingöl'e büyük bir yatırım oaln havaalanını kazandırıyoruz. Bingöl trafiğini yeni bir köprüyle rahatlatacağız. Bir başka projemiz, içme suyu projesini 2013 yılı programına aldık. Bingöl'ün içme suyu problemini hızla çözeceğiz. İki yarı çağrı merkezi kuruldu. 700 kişi istihdam ediyor. Çözüm süreci ilerledikçe Bingöl daha fazla yatırıma kavuşacak.

BAŞBAKAN KOKPİTTE

Başbakan Erdoğan'ın başdanışmanlarından Mustafa Varank kokpitten başbakanın fotoğrafını çekerek twitter hesabından yayınladı.

ŞERAFETTİN ELÇİ 'BEN KÜRDÜM' DİYEN İLK BAKANDI

<p>Küre Dağlarında kanyonlar bölgesi olarak değerlendirilen Pınarbaşı, Azdavay, Cide ve Şenpazar ilç

Küre Dağlarında Doğaseverler İçin Yeni Kamp Alanı Oluşturuldu

Hayranı gibi yaklaştı önce imzasını aldı, sonra canını!

3 tonluk kargo yola çıktı! Uzaya 'süper fareler' gönderildi

Yumurta kabuğunun faydaları saymakla bitmiyor