Aksam.com.tr - 27.05.2012, 12:07




















09 Şubat 2012 Perşembe -
Akşam | SAĞLIK

Gazlı içecek sevenler dikkat
Şekerli gazlı içeceklerin çokça tüketilmesinin, kronik akciğer rahatsızlıklarına neden olabileceği bildirildi.
Avustralyalı bilim adamları, sonuçları Respirology dergisinde yayımladıkları araştırmada, 15 yaşın üstünde 16 bin 907 denek kullandı. Bilim adamları, günde yarım litrenin üzerinde şekerli gazlı içecek tüketenlerde astım riskinin 1,26, kronik obstrüktif akciğer hastalığı (KOAH) riskinin ise 1,79 kat arttığını gördü.
FACEBOOK İLE YORUM YAZ | Facebook hesabınızla üye olmadan yorum yazın
YORUM YAZ
BU HABER İÇİN HENÜZ YORUM EKLENMEMİŞTİR.
Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları, okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan AKŞAM ve aksam.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.DİĞER SAĞLIK HABERLERİ
AKŞAM ÖZEL RÖPORTAJ
Futbolda şiddetin temelinde ataerkil değerlerimiz var
Sporda şiddet konusunda yaptığı çalışmalarıyla tanınan Doç. Dr. Nefise Bulgu 'Olayı tek bir nedene bağlamak doğru değil' diyor ve ekliyor: 'Sporda şiddetin erkeklikle, ataerkil değerlerle bağlantısı var. Şiddet ve spor erkekliğin meşru alanı. Bu geçmişten beri böyle. Günümüz futbol tribünlerinde, sahalarında ataerkil ilişkiler sergileniyor. Çünkü sporda şiddet erkek kimliğini yansıtıyor. Yükselen milliyetçilik de bu şiddeti bir erkek eylemi olarak meşrulaştırıyor'
































