• $13,126
  • €14,927
  • 756.322
  • 1811.4
14 Nisan 2018 Cumartesi

Twitter Meydan Muharebesi!..

Soğuk savaş dönemiydi…

Durmadan sallarlardı… Bol bol palavra sıkılırdı… Gazete haberleri okurduk;

Rusya’dan gönderilecek bir kıtalararası balistik füze 18 dakikada New York’a ulaşırdı. ABD’den kalkan füze ise 15 dakikada Moskova’yı vurabilirdi?!… Yani demek ki, 3. Dünya Savaşı çıksa, Amerikalılar Ruslardan 3 dakika fazla yaşardı… (15 dakika ne lan?.. Şimdiki teknolojiyle bile ‘kalktısı indisi’ en az yarım saat sürer!)

Star Wars izler gibi izlerdik…

İşin ilginç tarafı bu iki ezeli düşman tarihte hiç birbirlerine sıkmamışlardır!..

Ama filmlerde hep savaşırlardı. (Hâlâ da öyle...)

Gerçekte ne olur bilinmez ama filmlerde F16’lar her defasında Mig’leri düşürürlerdi… (Hollywood farkı var tabii?!)

Ha bir de dünyayı hep Amerikalılar kurtarır. Dünyaya yaklaşan cismi uzayda vururlar. Dünya yörüngeden çıkar, yörüngesine oturturlar. Dünyayı uzaylılar işgal eder, bir tek Amerikalılar direnirler, dünyayı kurtarırlar, diğer milletler de mal mal bakar?!..

Uzay teknolojisi, galaksiler, kozmos..vs, her şeyi biliyorlar… (Çok biliyorlar!., “Güneş Sistemimizde 9 gezegen var” diye yutturdular yıllarca... 2006’da; “Pardon, Plüton gezegen değilmiş” dediler, gezegen sayımız indi 8’e!..)

Trump da film gibi adam. Matrix’in son versiyonu… Kuzey Kore lideri Kim; “Nükleer düğme masamda” diyor, Trump Twitter’dan cevap veriyor; “Benim de nükleer düğmem var, hem de seninkinden büyük!”

Önceki gün yine Twitter’daydı Trump;

“Hazır ol Rusya, akıllı füzeler gelecek!”

Neden Twitter’dan haber veriyorsun yahu? Arasan olmuyor mu?!

Rusya Dışişleri Bakanlığı sözcüsü Zaharova, “Facebook” üzerinden cevap verdi Trump’a; “Akıllı füzeler meşru hükümetlere değil, teröristlere doğru fırlatılmalı”

Twitter’dan tehdit, Face’ten cevap?!..

3. Dünya Savaşı sosyal medya üzerinden başlayacak!..

Arkadaş böyle ‘twit’le face’le’ falan olmaz.

Kurun bi “WhatsApp” grubu, oradan haberleşin, dünyayı germeyin yahu…

***

Trump: Hazır ol Rusya, akıllı füze sallıyorum sana. (gevrek gülüş surat)

Putin : Akıllı ol lan! (kızgın surat)

May & Macron: İsterseniz biz de yardım ederiz sevgili Trump . (Mahcup surat)

Trump: Durun bi dakka, atabilirim de, atmayabilirim de (Kaşlar kalkık, şapşal surat)

Kim Jong Un: Düğmeye basıim mi ha, basiim mi?! (gülmekten gözü yaşaran surat)

***

Şu Trump’ın sosyal medya hesaplarını kapatın…

Herif, sosyal medya üzerinden 3. Dünya Savaşı çıkaracak!..

<p> </p>

Muhalefet liderleri Abdullah Gül'ün kapısını neden çaldı?

Günün en çok paylaşılan fotoğrafları (30 Kasım 2021)

2300 yılından geldiğini iddia ediyor! 300 yıl sonra neler olacak

Türkiye'de satılan en ucuz sıfır otomobiller ve fiyatları