• $32,3912
  • 35,0823
  • 2326.79
  • 9087.25
4 Mart 2021 Perşembe 22:34 | Son Güncelleme:

Twitter'da alışveriş yapma dönemi başlıyor! Nasıl olacak?

Twitter'da alışveriş yapma dönemi başlıyor! Nasıl olacak"

Son dönemde tartışmalı kararlara imza atan sosyal medya uygulaması Twitter alışveriş yapma özelliği ile yeni bir dönem başlatıyor. Özellikle pandemi dönemiyle birlikte büyük bir çıkış yakalayan çevrimiçi alışveriş birçok insanın yaşam standardı haline geldi. Twitter de bu fırsatı değerlendirerek “Mağaza” düğmesi test çalışmalarını başlattığını duyurdu.

Son yıllarda büyük bir ivme kazanan online alışveriş furyasına Twitter da uydu. Milyonlarca aktif kullanıcısı ile dünyanın en popüler sosyal medya ağlarından Twitter alışveriş yapma özelliği için çalışmalara başladı. Twitter, henüz test aşamasında olan 'Mağaza' düğmesi ile çevrimiçi satın alma özelliğini başlatmak istiyor.

Özellikle koronavirüs pandemisi ile yaygınlaşan çevrimiçi alışveriş hem ülkemizde hem de dünya genelinde yaygın olarak kullanılmaya başlandı. Facebook ve Instagram gibi sosyal medya ağları alışveriş özelliğini getirmesiyle beraber yeni bir dönem başlatınca Twitter da o furyaya dahil oldu. Son sızıntı iddialarına bakıldığında anlaşılan o ki, Twitter da yakında bu kervana katılan platformlardan biri olacak...

TWİTTER, 'ALIŞVERİŞ' BUTONU ÜZERİNDE ÇALIŞIYOR

Sosyal medya danışmanı Matt Navarra tarafından paylaşılan son tweet, Twitter'ın gizlice yürüttüğü birtakım çalışmaları açığa çıkardı. Navarra'ya göre platform şu anda alışveriş bağlantısı içeren tweet'ler için kolları sıvamış durumda.

Sızdırılan görseller bizlere Twitter'ın oldukça yalın bir alışveriş kartı tasarladığını gösteriyor. Burada söz konusu ürünün fotoğrafı, adı, satış adresi, fiyatı ve 'alışveriş' butonu dışında herhangi bir ek detaya yer verilmiyor. Fakat satıcıların ürünle ilgili açıklama yapmasına izin verecek şekilde; 280 karakterlik durum mesajlarına alan açılmış duruyor.

Twitter alışveriş kartı ile hem online perakende satış mağazaları hem de müşterilerini etkilemeyi ümit ediyor. Şimdilik Instagram ya da Facebook'taki gibi doğrudan satışa izin veriliyor gibi görünmese de; ilerleyen zamanlarda bunun değişip değişmeyeceği şimdilik bilinmemekte. Hatta Twitter'ın rakiplerine göre bu konuda geç bile kaldığını söylemek mümkün. Şirket bu sayede gelir kaynaklarını genişletmeyi; aynı zamanda kullanıcılarını daha fazla süre platformda tutmayı başarabilir.

Dış ticaret açığı yüzde 44,2 azaldı
Dış ticaret açığı yüzde 44,2 azaldı

Dış ticaret açığı yüzde 44,2 azaldı

Emeklilere indirimli bilet müjdesi!
Emeklilere indirimli bilet müjdesi!

Emeklilere indirimli bilet müjdesi!

Tam 1,5 milyar... Dış kaynak akışı bu yıl da hız kesmedi
Tam 1,5 milyar... Dış kaynak akışı bu yıl da hız kesmedi

Tam 1,5 milyar... Dış kaynak akışı bu yıl da hız kesmedi