• $32,3786
  • 34,9961
  • 2326.06
  • 9066.33
20 Ocak 2022 Perşembe 14:20 | Son Güncelleme:

Amazon, ilk kıyafet mağazasını açıyor: Yüksek teknoloji alışveriş deneyimi sunacak

Amazon, ilk kıyafet mağazasını açıyor: Yüksek teknoloji alışveriş deneyimi sunacak
Aksam.com.tr - Çeviri: Doğa Yurduneri

ABD merkezli teknoloji devi Amazon, ‘Amazon Style' isimli ilk fiziksel kıyafet mağazasını açacağını duyurdu. Mağazanın, 2022 yılı sonlarına doğru Los Angeles'taki ‘The Americana at Brand' isimli alışveriş merkezinde müşterilerle buluşacağı ifade edildi.

ABD merkezli teknoloji devi Amazon, müşterilere yüksek teknoloji alışverişi deneyimi vadeden 'Amazon Style' isimli ilk fiziksel kıyafet mağazasını açacağını duyurdu. İlk mağazanın, 2022 yılı sonlarına doğru Los Angeles'taki 'The Americana at Brand' isimli alışveriş merkezinde müşterilerle buluşacağı ifade edildi. Şirket ayrıca, mağazaya ilişkin yeni bir mobil uygulamayı da kullanıcı beğenisine sunacağına işaret etti.

Aksam.com.tr'nin Engadget'tan aktardığı habere göre; mağaza, tüketicileri tanıdığı ve sevdiği markalarla buluşturacak. Mobil uygulama ise kullanıcıların; beden, renk ve ürün seçmelerine olanak tanıyacak. Seçim yapıldıktan sonra müşteriler, doğrudan deneme kabinine veya teslimat kasasına yönlendirilecek. Mağaza ayrıca, müşterilere ünlü modacılar tarafından seçilen yüzlerce marka ve 'Amazon.com'da alışveriş yapan milyonlarca kullanıcının gönderdiği geri bildirimleri de sunacak.

Amazon'un çevrim içi mağazasında; güncel olarak Oscar de la Renta, Altuzarra ve La Perla gibi tasarımcıların ürünlerinin yer aldığı biliniyor. Birçok lüks tüketim markası ise Amazon'da çevrim içi satış yapmayı reddediyor.

DENEME KABİNLERİNDE, DOKUNMATİK EKRANLAR YER ALACAK

Bununla birlikte; şirketin kıyafet mağazası, müşterilere geleneksel mağazaların iki katı sayıda stil önerisi sunacak. Böylece müşteriler, doğru beden ve rengi aramak zorunda kalmayacak. Kullanıcılar; beğendikleri bir kıyafet gördüklerinde 'Amazon Shopping' uygulaması üzerinden QR kodu taratarak beden, renk ve müşteri puanı gibi ayrıntılara erişebilecek. Daha sonra müşteriler, doğrudan deneme kabinine veya ürünü denemeleri gerekmiyorsa teslimat noktasına yönlendirilecek. Uygulama, kullanıcıların seçtikleri ürünleri baz alarak daha fazla sayıda ürün önerisinde bulunmak için yapay zeka destekli bir algoritma kullanacak.

Öte yandan; müşteriler, uygulama üzerinden deneme kabininin kapısını açabilecek. Seçilen tüm ürünler, kabin içerisinde yer alacak. Her bir deneme kabini, müşterilerin alışverişe kesintisiz bir şekilde devam etmesine ve kabinden ayrılmak zorunda kalmadan denemek üzere içeri yeni ürünler talep etmesine olanak tanıyan dokunmatik ekranlar bulunduracak. Daha sonra yeni ürünler, dakikalar içerisinde kabine gelecek.

Müşteriler, mağazada gördükleri ürünleri çevrim içi mağazadan da aynı fiyata satın alabilecek. Bununla birlikte ürünler, fiziksel mağazada iade edilebilecek. Taranan tüm ürünler, müşterilerin daha sonra tekrar inceleyebilmesi için mobil uygulamada kaydedilecek. Şirketin avuç içi ile ödeme sistemi 'Amazon One' da mağazada yer alacak.

  • amazo
  • amazon one
  • amazon avuç içi ödeme
  • amazon kıyafet mağazası
  • amazon giysi mağazası
  • amazon giyim mağazası
  • the americana at brand
Tam 1,5 milyar... Dış kaynak akışı bu yıl da hız kesmedi
Tam 1,5 milyar... Dış kaynak akışı bu yıl da hız kesmedi

Tam 1,5 milyar... Dış kaynak akışı bu yıl da hız kesmedi

Bakan Uraloğlu tarih verdi: İki ili birbirine bağlayacağız
Bakan Uraloğlu tarih verdi: İki ili birbirine bağlayacağız

Bakan Uraloğlu tarih verdi: İki ili birbirine bağlayacağız

Murat Kurum, BAYKAR'ı ziyaret etti: Türkiye'nin geleceğine olan inancım arttı
Murat Kurum, BAYKAR'ı ziyaret etti: Türkiye'nin geleceğine olan inancım arttı

Murat Kurum, BAYKAR'ı ziyaret etti: Türkiye'nin geleceğine olan inancım arttı