• $8,3652
  • €10,151
  • 493.346
  • 1441.33
09 Mart 2021 Salı 02:00 | Son Güncelleme:

Yemeklerde tuz yerine baharat kullanın

Yemeklerde tuz yerine baharat kullanın

“Dünya Tuza Dikkat Haftası”nda bu yıl “Daha Fazla Lezzet, Daha Az Tuz” teması işleniyor.

Sağlık Bakanlığı, "Kişi başı günlük tuz tüketimini 5 gramın altında olmalı" diyerek önerilerde bulundu.

* Yemeklerde tuz yerine, limon, maydanoz, dereotu, soğan, sarımsak, sirke ve çeşitli baharatlar gibi diğer lezzet arttırıcıları kullanılabilir.

* Salamura ürünler tuz içeriğinin azaltılması için suda bekletilmeli.

* Yüksek miktarda tuz içeren besinler daha az tüketilmeli.

* Yemekleri hazırlarken, pişirirken ve tüketirken daha az tuz kullanılmalı.

<p>Astrolog Özlem Recep, 'Kadro bekleyenler alanları ile ilgili olumlu olan süreçlerin içerisindeyiz

11 Mayıs Boğa Burcu Yeniayı'nın burçlara etkisi

Günün en çok paylaşılan fotoğrafları (12 Mayıs 2021)

Evinizde bulunması gereken doğal ve şifa dolu besinler

Elazığ'da 2 bin 340 rakımlı Haroğlu Dağı'nda 2 bin 340 rakımda tesadüfen keşfedildi!