• $8,1106
  • €9,7061
  • 455.053
  • 1378.37
09 Mart 2021 Salı 02:00 | Son Güncelleme:

Yemeklerde tuz yerine baharat kullanın

Yemeklerde tuz yerine baharat kullanın

“Dünya Tuza Dikkat Haftası”nda bu yıl “Daha Fazla Lezzet, Daha Az Tuz” teması işleniyor.

Sağlık Bakanlığı, "Kişi başı günlük tuz tüketimini 5 gramın altında olmalı" diyerek önerilerde bulundu.

* Yemeklerde tuz yerine, limon, maydanoz, dereotu, soğan, sarımsak, sirke ve çeşitli baharatlar gibi diğer lezzet arttırıcıları kullanılabilir.

* Salamura ürünler tuz içeriğinin azaltılması için suda bekletilmeli.

* Yüksek miktarda tuz içeren besinler daha az tüketilmeli.

* Yemekleri hazırlarken, pişirirken ve tüketirken daha az tuz kullanılmalı.

<p>Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe konuk ettiği Gaziantep FK'yi 3-1 mağlup ederek şampiyonluk yarı

Fenerbahçe-Gaziantep FK Maç Yorumu

Güvenliğin dikkati, hayatını kurtardı

Polisin ikna çalışması sonucu teslim olan terörist ailesiyle buluşturuldu

Osmanlı döneminde padişahların iftar sofralarını süsleyen yemekler