• $8,2952
  • €9,7652
  • 500.972
  • 1126.99
Haber hattı
0530 708 54 54
Haber hattı
0530 708 54 54
22 Haziran 2020 Pazartesi 15:23 | Son Güncelleme:

Patates yiyerek kilo verilir mi? Kilo vermek için örnek öğünler

Patates yiyerek kilo verilir mi"  Kilo vermek için örnek öğünler
DHA

Sağlıklı kilo vermenin yolları araştırılıyor. Özellikle kahvaltı öğünleri kilo noktasında çok tartışılıyor. Kilo vermek için patatesi kahvaltıda tüketmeyi öneren uzmanlar, elmayı ise sabahları tüketmenin doğru olduğunu söyledi. İşte kilo vermek için örnek öğün önerileri...

Kilo vermek için herkes örnek öğünleri araştırıyor. Kahvaltıdan akşam yemeğine kadar kilo vermenin en kolay yöntemini araştıranlar, çareyi diyetisyenlere başvurmakta buluyor. Özellikle patatesi çok sevenler için uyarıda bulunan uzmanlar, patatesi kahvaltıda tüketmeyi önerdi. 

Vücudun kahvaltıda aldığı enerjiyi gün içinde harcamasının önemine dikkat çeken Dr. Yegane Koulıeva Özcan “Kahvaltıda, eğer çok seviyorsanız, patates yiyerek gün boyu koşuşturmada aldığınız kaloriyi harcama şansınız çok daha yüksek. Elmayı ise sabahları tüketmek daha iyi. Akşamları yenen taze bir elma midenin asitliğini artırabilir.” dedi.

DHA'ya açıklamalarda bulunan Medipol Mega Üniversite Hastanesi Homeopati Uzmanı Dr. Yegane Koulıeva Özcan, sağlıklı bir şekilde kilo vermek isteyenler için önemli açıklamalarda bulundu. Dr. Özcan, ne yenildiğinden daha çok ne zaman tüketildiğinin önemine işaret ederek şu şekilde konuştu:

“Kilo vermek ve tüm günlük kalorileri harcamak için yiyecekleri gün boyunca ayarlamalıyız. Sabahları, yiyecek olarak yavaş ve hızlı karbonhidratları seçmek daha iyi. Çünkü çoğu hızlı karbonhidrat glikoz bakımından zengin ve kalorileri oldukça yüksek. Vücudun bu enerjiyi gün içinde harcaması önemli. Böylece yağa dönüşmez.” 

KAHVALTIDA FINDIK, MEYVE VEYA PATATES TERCİH EDİN

Dr. Özcan, tavsiyelerini şu şekilde sıraladı:

"Yavaş karbonhidratlar, aksine yavaş yavaş glikoz salgılar ve vücutta yağ olarak depolanmamasını, vücut tarafından emilmesini sağlar. 

Tahıllar, fındıklar, meyveler, kuru meyveler, tatlılar, patatesler kahvaltı için en uygun olanlar. 

Mesela patatesi, sabahları her zaman yemek daha iyi. Nişasta bakımından zengin, yüksek kalorili ve daha sonra kolayca yağa dönüşebilir. 

Kahvaltıda, eğer çok seviyorsanız, patates yiyerek gün boyu koşuşturmada aldığınız kaloriyi harcama şansınız çok daha yüksek. 

Elma ise mide ve bağırsakların işleyişinin iyileştirilmesine yardımcı olur, bu nedenle sabahları tüketmek daha iyi. Ancak akşamları yenen taze bir elma rahatsızlığa neden olabilir ve midenin asitliğini artırabilir."

<p>Editör: <a href='mailto:duygu.gecu@turkmedya.com.tr'>duygu.gecu@turkmedya.com.tr</a></p><p>Kurgu:

Charlie Hebdo neyin peşinde?

Türkiye'nin yeni nesil yerli silahları

Pençe-Kaplan Operasyonunda çok sayıda silah, mühimmat ve yaşam malzemesi ele geçirildi

İstanbul'un ilçelerinin koronavirüs yoğunluk haritası güncellendi