• $8,5492
  • €10,0853
  • 495.469
  • 1351.59
14 Haziran 2021 Pazartesi 11:44 | Son Güncelleme:

Biyotin saç kırıklarını yok ederek hızlı uzatıyor

Biyotin saç kırıklarını yok ederek hızlı uzatıyor

Saç konusunda büyük bir öneme sahip biyotin saçın daha hızlı uzamasını sağlıyor. "Güzellik vitamini" olarak bilinen biyotin takviyesi tırnak ve cilt sağlığı için de faydalı. Biyotin eksikliği durumunda ise kırık saçlar, saç dökülmesi, tırnaklarda kırılma, kronik yorgunluk ve cilt kuruluğu gibi sorunlar ortaya çıkıyor. Peki, saça iyi gelen biyotin nasıl kullanılmalı? İşte biyotinin etkisi ve kullanılışı...

Saçı hızlı uzatan biyotinin kullanımı merak ediliyor. Saçın yanı sıra tırnak ve cilt sağlığına da faydalı olan biyotin E vitamini, kalsiyum, kollajen gibi minerallerin birleşiminden oluşuyor. Biyotin eksikliği durumunda ise kırık saçlar, saç dökülmesi, tırnaklarda kırılma, kronik yorgunluk ve cilt kuruluğu, iştah kaybı ve mide bulantısı gibi sağlık sorunları ortaya çıkıyor. Biyotini eczanelerde bulabileceğiniz gibi doğal yollarla almak isteyenler besinlerden de faydalanabilir. Biyotin yumurta sarısı, badem, avokado, yer fıstığı ve ceviz gibi kuruyemişler, kepekli tahıllar, soya fasulyesi ve diğer baklagiller, muz ve karnabahar gibi gıdalarda bulunur.

BİYOTİNİN FAYDALARI

Saçı besleyerek hızlı uzamasını sağlar

Tırnakları güçlendirir

Cildi nemlendirir

Saça parlaklık kazandırır

Beyin fonksiyonlarını destekler

BİYOTİN TAKVİYESİNİ NASIL ALMALI?

18 yaşın üzerindeki yetişkinler için günlük 30 ila 60 mikrogram önerilmektedir. Biyotin takviyesi almadan önce doktora danışılmalı, günlük alım miktarı ve hangi yolla alınacağı öğrenilmelidir.

  • biyotin
  • saç dökülmesi
  • saçın hızlı uzaması
  • biyotin eksikliği
  • biyotinin faydaları
<p>Başkan Erdoğan Ayasofya Camii'nin ibadete açılışını sosyal medya hesabından video ile kutladı. Er

Başkan Erdoğan'dan 'Ayasofya'nın Dirilişi' paylaşımı

2020 Tokyo Olimpiyatları görkemli törenle açıldı

Bayraktar TB3, TCG Anadolu'da birlikte görev yapacak

Metabolizmayı hızlandıran besinler nelerdir?