• $8,2005
  • €9,6623
  • 502.246
  • 1152.63
Haber hattı
0530 708 54 54
Haber hattı
0530 708 54 54
24 Haziran 2020 Çarşamba 18:35 | Son Güncelleme:

Haftada 3 gün 30 dakika yürüyüş

Haftada 3 gün 30 dakika yürüyüş

Pandeminin getirdiği evde karantina döneminde birçok kişide günlük rutin hareketler ciddi oranda azaldı.

Uzmanlar, normalleşme döneminde özellikle 65 yaş üzeri bireylerde hareketsizlikten kaynaklı yaşanabilecek kas iskelet sorunlarının önüne geçmek için düzenli yürüyüş ve yoga egzersizleri öneriyor. Uzmanlar, güneş ışınlarından faydalanarak vücutta yeterli D vitamini depolanmasının da önemine işaret ediyor. Üsküdar Üniversitesi Npistanbul Beyin Hastanesi Fizik Tedavi Uzmanı Dr. Nurten Korkmaz, “Aerobik egzersiz yürüme ile yapılabilir. Haftada en az 3 gün, kişinin kondüsyonuna bağlı olarak 20-30 dakika aralığında yapılan yürüme egzersizi 65 yaş üzerindeki kişilerde vücut ihtiyacını karşılar. Evde bir güzergah belirleyip yürüyebilirler veya yürüme bandı kullanılabilir. Evde yapılıyorsa eğer, önemli olan yürüme egzersizinin en az 12 dakika sürekli şekilde olmasıdır” dedi.

<p>İşgal altındaki Karabağ'da Ermenistan güçlerine karşı büyük üstünlük kuran Azerbaycan, etkili kar

Harutyunyan'ın içinde olduğu belirtilen aracın vurulma anı

Türkiye'nin yeni nesil yerli silahları

Başarı merdivenlerini tek koluyla yaptığı pastalarla çıktı

1966 model cipi 25 bin lira harcayarak yeniledi! herkes onun peşine düştü