HAVA DURUMU

Yaşadığınız şehrin günlük hava durumunu görüntüleyin

  • 5,3475
  • 6,1035
  • 209.803
  • 93.616
SON DAKİKA HABERLERİ
Tümü
Reklamı Kapat

Sahip olmanız gereken tek şey KARTVİZİT

İşinizi yeni kurdunuz ve yüklü paralar ödemeden lüks bir ofise sahip olmak istiyorsunuz. Belki de işinizi evinizden de yapabiliyor fakat iletişim için bir adrese ihtiyaç duyuyorsunuz... Bu durumlar için düşünülmüş bir çözüm var: Sanal ofis! Sahip olmanız gereken tek şey, kartvizit; diğer tüm işleri profesyoneller sizin için yürütüyor. Nerede, nasıl, kaç liraya kiralanır, hangi hizmetleri alabilirsiniz? İşte kapsamlı bir 'sanal ofis' rehberi.

x

PINAR HİÇDURMAZ
pinar.hicdurmaz@aksam.com.tr

Yaptıkları işte ofise bağımlı olmayanlar için ofis kirası başta olmak üzere, temizlikten faturalara alt alta yazdığınızda yüklü bir meblağ tutan masraflar, can sıkıcı bir sorundur. Neredeyse kullanmadığınız bir ofis için, bunca masrafı yapmak üstelik bir de yaşayan bir ofisin sorumluluğunu taşımak zorundasınızdır. İşi gereği, ofise bağımlı olmasa bile müşterileriyle kontağını sürdürmek, gerektiğinde toplantılarını yapmak, yazışmalarını, postalarını tek adreste toplamak isteyenlerin hayatını kolaylaştıracak 'sanal ofisler' var artık. Aslında 'sanal' olan ofis değil, sizin sahipliğiniz. Çünkü artık dünyada olduğu gibi Türkiye'de de birçok örneği olan işletmeler var olan ofisleri, toplantı odalarını kiralıyor; sekreterlik hizmetlerini tek noktada toplayıp bunu bir paket olarak sunuyor üyelerine. Fiyatlar taleplerinize göre değişmekle beraber en düşük aylık sanal ofis kirası 100 dolardan başlıyor. Bu fiyat aldığınız hizmetlere göre kademeli olarak artıyor.
SANAL OFİSLERİN REEL İMKåNLARI
Durumu açıklamak için bir örnek verelim: Yazılım alanında çalışan bir şirketiniz var; ekibiniz 'home-ofis' (yani bilgisayarını taşıyabildiği her yerde) çalışıyor. İnternet üzerinden haberleşiyor ve proje geliştiriyorsunuz. Bu noktaya kadar bir ofise ihtiyacınız yok! Ama işin içine müşteriler girince, telefonlarınıza kurumsal olarak cevap verecek sekreteriniz ve bir adresiniz olmalı! Tam da bu durum için geliştirilmiş 'sanal ofis' kavramı yetişiyor imdadınıza ve size şu kolaylıkları sağlıyor:
- Kendinize ait, sabit telefon numarası.
- Çağrılarınızı cevaplayan ve yönlendiren, size özel sekreter.
- Telefonları sizin belirlediğiniz konuşma metniyle ve belirli kişilere özel cevap hizmeti.
- Yönetim kurulu toplantı odası, toplantı odaları ve günlük ofislere en az 10 dakika veya tüm günlük erişim.
- Online rezervasyon sistemi.
- Video konferans ve toplantı odalarına online erişim.
- Posta ve kurye yönetim ve yönlendirmesi.
- Aydan aya yenilenen kontratla üyelik esnekliği.
- Prestijli semtlerde bulunan binalar. 
- Karşılama ve sekreterlik hizmeti. 
- Elektrik, ısınma, soğutma, internet, otopark, temizlik, güvenlik, tadilat ve dekorasyon giderleri yok. 
- Yatırım yapmadan hemen çalışmaya başlayabilirsiniz.

Dünyanın 122 ülkesinden bir ofis seçin
Sanal ofis hizmeti veren firmalardan biri olan Servcorp'un İstanbul'da iki ayrı merkezi var. Nişantaşı'nda Louis Vuitton'un da bulunduğu Orjin Binası ve Tekfen Tower. Dünya çapında 700 çalışanı ve 122 noktada sanal ofis imkanı olan şirket, lokasyonları her ülkede en prestijli semtlerde seçiyor. Sisteme üye olduğunuzda, sadece İstanbul'daki ofisleri değil, dünyanın 122 noktasından istediğinizi de kullanabiliyorsunuz.
Siz evden veya başka bir yerden çalışırken işinizin sorunsuz şekilde yürütülmesine yardımcı olacak hizmetleri tek tek veya komple destek paketi olarak satıyorlar. Amaç elbette, tam zamanlı fiziksel ofis için masraf yapmak yerine, ihtiyacınız olan her şeye, her an erişebilmek.

Arayanları hemen öğrenin
Instant Offices'in sunduğu üç ayrı adres var: Sun Plaza, Spring Giz Plaza veya Akkom Office Park. Şirketinize bir telefon numarası tahsis ediliyor. Gelen çağrılar, profesyonel bir ekip tarafından cevaplanıyor ve arayan bilgisi elektronik postayla anında size iletiliyor. İsteğe göre telefon yönlendirmesi de yapılıyor. Kontrat süresi en az üç ay.

Üç ayrı paket
Swiss Office'in kullandığı ofisler Maya Akar Center ve Yapı Kredi Plaza'da. İhtiyacınıza göre, Lucerne, Geneva ve Zurich adlı üç paketten birini seçebilirsiniz. Lucerne, ofis ihtiyacı olmayan fakat yine de kurumsal varlık göstermeye ve kimliğe ihtiyaç duyanlar için. Geneva, işlerinin çoğunluğunu fiziki bir ofis ortamı dışında yürüten fakat zaman zaman müşterilerini ofis ortamında ağırlama ihtiyacı olanlara yönelik. Zurich, diğer iki paketin tüm içeriğini sunarken ek olarak ofis ve toplantı odalarına görüntülü erişiminizi sağlıyor.

Yurtdışında ofisiniz hazır
Regus'un da merkezi yurtdışında ve uluslararası hizmet imkanı sunuyor. Sisteme dahil olduktan sonra bir sanal ofisin verdiği bütün hizmetleri almanın yanı sıra bir de Businessworld karta sahip oluyorsunuz. Bu kartla, 85 ülkede 1.100 ayrı iş merkezinde bulunan profesyonel günlük ofisleri, iş salonlarını ve hatta toplantı yapılabilen kafeleri kullanabiliyorsunuz. Regus sadece İstanbul'da değil Ankara'da da hizmet veriyor. Adresler ise yine prestijli iş merkezleri.

Şoförünüz ve halkla ilişkiler uzmanınız bile var
eOfis'in kiraladığı ofisler Dünya Ticaret Merkezi'nde. Normal ofis hizmetlerinin yanı sıra üyelik anlaşmanız dahilinde; günlük şoförlü araç, tercümanlık hizmetleri, marka tescil, muhasebe, hukuk ve stratejik yönetim danışmanlığı ve hatta halkla ilişkiler hizmeti de veriyor.

 

Son dakika haberleri, son dakika haber, son dakika gelişmeleri
Son dakika haberleri
Kocaeli´de halk otobüsü şoförü, durakta tekerlekli sandalyede bekleyen engelli çocuğu ve annesini ar

Kocaeli´de halk otobüsü şoförü engelli çocuk için güzergahını değiştirdi

Günün en çok paylaşılan fotoğrafları

Emekli ocak ayı zam oranı na kadar oldu? SGK SSK BAĞKUR emekli maaşı ocak zammı...

En Çok Okunanlar