Facebook’un “Dünya Efektleri” olarak isimlendirdiği bu araç ile kullanıcılar, kamera çerçevesi içinde bulunan alana üç boyutlu nesneler dahil edebilecek.
2/6
Temel olarak Facebook’un mevcut artırılmış gerçeklik teknolojisinin bulunduğu bu araçta kullanıcılar, selfie'lerinde yüzlerine farklı filtre ve maskeler ekleyebilecek.
3/6
Bu sayede Messenger’ı daha interaktif bir platform haline getirmeyi düşünen Facebook, akıllı telefonlarda gelişimini sürdüren bilgisayar vizyonu efektlerinden yararlanmayı düşünüyor.
4/6
Kullanıcılarına Messenger’ı daha eğlenceli ve fonksiyonel hale getirmeyi amaçlayan Facebook, bu hamleyle Snapchat ile olan rekabetini sürdüreceğini düşünüyor.
5/6
Bununla birlikte Snapchat’i kullanan genç kitlenin bir kısmını da elde etmeyi hedefliyor.
6/6
Facebook, bununla birlikte AR Studio isimli artırılmış gerçeklik platformunun beta sürümünün de geliştiricilere açıldığını da duyurdu.