• $ 6,8612
  • € 7,7521
  • 392.135
  • 115748
Haber Hattı
Haber hattı
0530 708 54 54
Bip""/
Haber hattı
0530 708 54 54
Reklamı Kapat
13 Şubat 2020 Perşembe 08:00 | Son Güncelleme:

Satış sonrası hizmetlerde yeni dönem

Ticaret Bakanlığı, satış sonrası hizmet yönetmeliğini değiştirdi.

Hizmet yükümlülüğü olan ürünlere yenilerini eklenirken, Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi’nin süresi dolmadan yenilenmesi zorunluluğu da getirildi. 1 Temmuz’da yürürlüğe girecek yeni düzenlemelerden bazıları şöyle: 

OTODA 45 GÜNDE ONARIM ŞARTI

- Garanti hükümleri kapsamında tüketiciler tarafından satıcılara gönderilen arızalı ürünlerin kargo ve benzeri giderlerinin firmalar tarafından karşılanacak.

- Çağrı merkezlerinde tüketiciler bekletilerek yüksek telefon faturalarının ödetilmesinin önüne geçilecek.

- Drone, tablet, akılı gözlük, elektrikli kay kay, akülü oyuncak, akılı saat ve bileklik, cam balkon, duşa kabin gibi yeni ürünler için de satış sonrası hizmet verme yükümlülüğü öngörüldü ve tüketicilerin hakları güvence altına alındı. 

- Bazı ürünlerin azami tamir sürelerinde değişiklik yapıldı. ‘Taşıtlar’ başlığı altında yer alan tüm araçlar için azami tamir süresi 45 iş günü olacak.

İznik'in 2000 yıllık 'İstanbul Kapısı' yeniden canlanıyor

İznik'in 2000 yıllık 'İstanbul Kapısı' yeniden canlanıyor

Mersin'de lisenin kimya laboratuvarındaki patlamada 2 öğretmen yaralandı

Mersin'de lisenin kimya laboratuvarındaki patlamada 2 öğretmen yaralandı

Siyah incirin yararı saymakla bitmiyor! İşte siyah incir hakkında bilmen

Siyah incirin yararı saymakla bitmiyor! İşte siyah incir hakkında bilmeniz gereken her şey...

Sakarya'daki patlamanın yarattığı yıkım görü

Sakarya'daki patlamanın yarattığı yıkım görüntülendi