• $7,4215
  • €9,0147
  • 445.842
  • 1569.35
13 Ocak 2021 Çarşamba 02:13 | Son Güncelleme:

‘ALO 170'e gelen çağrılar pandemide %57 arttı

‘ALO 170'e gelen çağrılar pandemide %57 arttı

Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'nın farklı kesimlere hizmet veren hatları ‘Alo 183', ‘Alo 144' ve ‘Alo 170' geçen yıl 32 milyondan fazla çağrı aldı.

“2020 yılında ‘Alo 183’ hattımıza 1.4 milyon çağrı geldi” diyen Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, ‘Alo 144’ hattına da geçen sene 8.1 milyon başvuru yapıldığını kaydetti.

EN ÇOK KISA ÇALIŞMA

‘Alo 170’ hattına da vatandaşların sosyal güvenlik ve çalışma hayatıyla ilgili konularda yoğun ilgi gösterdiğini vurgulayan Selçuk, şunları kaydetti: “Alo 170 hattımıza geçen yıl gelen çağrılar 2019’a oranla yüzde 57 artarak 23.3 milyona ulaştı. Burada vatandaşlarımızın iş sağlığı ve güvenliği, emeklilik işlemleri, kıdem ve ihbar tazminatı, işsizlik sigortası ve mesleki yeterlilik sınavlarıyla ilgili sorularını çözüme kavuşturduk. Salgın döneminde özellikle İŞKUR’a kısa çalışma ödeneği, kamu işçi alımları konularında yoğun çağrı geldi.”

<h3>Başkan Erdoğan: Görev değişiklikleri mutlaka olacak</h3><p>Başkan Erdoğan 2 ilde düzenlenen AK P

20 Ocak 2021 Güncel Haberler

Türkiye'nin yeni nesil yerli silahları

Çanakkale Savaşları Araştırma Merkezi ve Kütüphanesi açılıyor

Sağlık Bakanlığı koronavirüs aşısı için 10 kuralı belirledi! İşte o detaylar...