• $13,3507
  • €15,1458
  • 788.564
  • 2014.21
14 Temmuz 2014 Pazartesi

Size ‘Somuncu Baba’ diyebilir miyim?

Kendisine küçükken ‘Ekmek’ denen Ekmel Bey yani Ekmeleddin Bey diyor ki:
“Turgut Bey’e ‘Tonton’ denirdi, ben de ‘Somuncu Baba’ dedim kendi kendime.”
Ekmel Bey, kendi kendisine Somuncu Baba ismini takmış!
Altını çizmekte fayda var, bu ismi kendisi takmış!
Ayşe Arman’ın Ekmel Bey’le röportajı böyle başlıyor.
Oysa aynı Ekmel Bey birkaç gün önce katıldığı bir televizyon programında “sosyal medyada bana ‘Somuncu Baba’ ismini takmışlar” diyordu.
Böylesi bir isme layık görülmesinden duyduğu memnuniyeti dile getiriyordu.
Peki birkaç günde ne değişti?
Anlamak güç değil aslında.
Ekmel Bey, reklamcılarının talimatıyla Somuncu Baba isminin “üzerine yapışmasını” sağlamaya çalışıyor.
Ama beceremiyor.
Neyse.
Zaten Arman’ın ‘Ekmel Bey röportajı’ da baştan aşağı sorunlu.
Tuhaf!
Sanırım Arman, gündem olsun diye röportajına yine bol miktarda ‘abartma tozu’ ilave etmiş.
Biz gelelim asıl meseleye.
Ekmel Bey o sorunlu röportajda şöyle bir laf ediyor:
“İnsan kendisiyle dalga geçebilmeli. Ben de ‘Somuncu Baba’ diyorum kendime”.
Ekmel Bey kendisiyle dalga geçebilmek için; “Somuncu Baba” diyormuş, kendisine!
Allah akıl fikir versin ne diyelim?
“Somuncu Baba” insanın kendisiyle yahut bir başkasıyla dalga geçebilmek için kullanacağı bir isim mi?
Ahhh o reklamcılar ahhh!
Adamı ne hale getirdiniz?
Ekmel Bey, siz kendi ağzınızla söylemiyor musunuz, “Özal’a Tonton derlerdi” diye.
Erdoğan’a da “Uzun Adam” diyorlar.
Diyorlar!
Başkası derse olur!
Siz derseniz olmaz!
Daha önce de uyarmıştım, bir kez daha uyarıyorum.
Ne olur değiştirin şu reklamcılarınızı!
Maazallah yarın öbür gün “Ekmek Teknesi” dizisini, reklam filmi olarak çekmek isterler.
Nusrettin Baba’nın yani Allah rahmet etsin Savaş Dinçel’in yerine de sizi oynatmaya kalkarlar.
Yaparlar mı?
Vallahi beklenir, yaparlar!

Ekmel Bey’e Abdurrahman Boztaş soruları

Ayşe Arman soruyor:
Peki Türkiye, sizin gibi donanımlı birine hazır mı?
“Malız”
ya biz!
Eğitimsiz, kıllı, bidon kafalı…
Bu nasıl soru yahu?
Bu soruyu siz ancak Abdurrahman Boztaş’a sorabilirsiniz.
Bu soruya da ancak Abdurrahman Boztaş cevap verir.
Ve de şöyle der:
“Hazır değil, o yüzden ben de Amerikan başkanlığına aday olacağım”.
Peki Ekmel Bey cevap vermiş mi?
Maalesef vermiş.
Peki ne demiş?
Şunu:
“Bunu 10 Ağustos’ta hepimiz anlayacağız”.
Yani bekleyip göreceğiz diyor.
İşte benzer bir başka soru.
Bu kadar komplekssiz olmanız çok uzun süre yurtdışında yaşadığınız için mi?...
Nasıl yani?
Alın size birkaç tuhaf soru daha?
Arman: Ceketinizi çıkarır mısınız?
Ekmel Bey: Tabii.
Arman: Kravatınızı çıkartır mısınız?
Ekmel Bey: Tabii ama artık bir şey çıkaramam karım izin vermez!

<p> </p>

Meteoroloji'den İstanbul'a yoğun kar yağışı uyarısı

67 yıldır banyo yapmayan dünyanın en pis insanı! Doktorları hayrete düşürdü!

Boğa'nın gazabı! Herkes kaçarken o kamerasını açtı ve...

Dev timsahı kepçeyle durdurabildi! Yaklaşık bir ton ağırlığında