• $32,8613
  • €35,2016
  • 2453.62
  • 10771.4
7 Eylül 2022 Çarşamba

HDP'yle aynı masada olmazlarmış

Gazeteci meslektaşımız Barış Yarkadaş CHP'li büyükşehir belediyelerinin röntgenini çekti önceki akşam.

Ama ne röntgen!

Tek derdi 'elbette HDP'ye bakanlık verilebilir' diye Gürsel Tekin'i savunmaktı. Tekin'e had bildiren İYİ Partililere haddini bildirmekti.

Ama bunu yaparken sanırım istemeden herkesin bildiği bir hakikati de olduğu gibi ortalığa boca etti.

Özetle demek istedi ki!

İstanbul, Ankara, Antalya, İzmir gibi Büyükşehir Belediyelerini CHP kazanmışsa HDP'nin oylarıyla kazanmıştır.

Bunu HDP de söylüyor, herkes de biliyor zaten

Ey İYİ Partililer! Size bu belediyelerde daire başkanlıkları, genel müdürlükler verildi. Koca koca ihaleler aldınız. Nemalanırken gıkınız çıkmıyor ama bakanlık verilmesine itiraz ediyorsunuz.

Yarkadaş tam olarak böyle söyledi.

Söyledi söylemesine de İYİ Parti'yi eleştirirken CHP'li büyükşehir belediyelerinde işlerin nasıl döndüğünü de faş etmiş oldu.

Yarkadaş bir şey daha söyledi.

'Büyükşehir Belediyelerinden ihale alanların isimlerini tek tek biliyorum, konuşturmasınlar beni' dedi.

Elbette bu konuda konuşmaz, isim vermez!

İyi de Ak Parti ne yapar? Niçin araştırıp ortaya dökmez?

Deniyor ki CHP'li belediyelerden ihale alanlar arasında İYİ Partili milletvekilleri var.

Kim bunlar? Tamam, Barış Yarkadaş söylemez.

Eeee? Kamuoyu öğrenemeyecek mi o isimleri?

Neyse!

Dönelim biz şimdi asıl konumuza.

Deniyor ki; Meral Akşener 'HDP'nin olduğu yerde biz, bizim olduğumuz yerde de HDP olmaz' demiş!

Kime demiş bunu? Partisinin il başkanlarına! İYİ Partili İl başkanları 'Gürsel Tekin'in sözlerinin kabul edilemez olduğunu' söylemişler. 'Haddi bildirilmeli' demişler.

Meral Hanım da 'siz canınızı sıkmayın HDP'nin olduğu masada biz olamayız' demiş.

Tiyatroya bakar mısınız?

Yahu Kılıçdaroğlu daha iki gün önce Gürsel Tekin'e destek çıkmadı mı? Meral Hanım kameralar karşısına geçip de Kemal Bey'e itiraz mı etti? Eyvallah peşin hükümlü olmayayım hadi. Belki bugün yarın eder.

Ya peki KHK konusu?

Bu il başkanı arkadaşlar 'FETÖ'cülerin tamamını affedeceğim' diyen Kemal Bey'in bu sözlerinden rahatsız olmamışlar mı?

Olmamışlar maalesef!

Meral Hanım da olmamış!

'FETÖ'cülerin affedileceği bir ittifak içinde biz olmayız' dememiş.

Demez hatta di-ye-mez!

Eeee? Medyamızın bir kısmı da yalandan yere yok altılı masa çatırdamış, patırdamış diye haber yapıyor. Neresi çatırdamış yahu?

Tamam FETÖ'ye de ses çıkarmasınlar!

Peki bu il başkanı arkadaşlar, bu İYİ Partili yöneticiler, milletvekilleri ve tabii ki Meral Hanım; Yunanistan'ın Türkiye'ye yönelik çirkin, hadsiz, küstah saldırılarından rahatsız değiller mi?

İYİ Parti kurumsal olarak Yunanistan'a niçin had bildirmiyor?

Meral Hanım niçin parmağını sallamıyor?

Bitmedi!

Kemal Bey 'hiçbir tezkereye oy vermeyeceğiz' dediğinde bu İYİ Partili arkadaşlar niçin rahatsız olmadı? Dahası son Libya tezkeresine de CHP HDP'yle bir olup hayır oyu vermişti. Yetmemiş Kemal Bey 'evet' diyenleri hain ilan etmişti. Yani İYİ Parti'yi de!

Eeeee? Meral Hanım tıpkı HDP gibi tezkere konusunda yani PKK'yla mücadele konusunda engel çıkaran CHP'yle aynı masada yer almam diyebiliyor mu?

Yooo!

Demem o ki Barış Yarkadaş'ın 'ihale alıyorlar' ifşası bunların yanında biraz komik kalıyor.

<p>Olay, Samsun'un Kavak ilçesi Üçhanlar Mahallesi Samsun-Ankara Karayolu üzerinde önceki gece saat

Samsun'da trafikte dehşeti yaşadılar!

A Milli Takım kampında Vincenzo Montella ile Arda Güler arasında ilginç anlar!

BİM'de bu salı neler var? BİM 25 Haziran 2024 aktüel ürünler kataloğu

Turistlerin gözdesi... Bergama Akropolü'nün kuşları