• $ 7,8262
  • € 9,3578
  • 447.518
  • 1283.58
Reklamı Kapat

Her hafta yüzde 100 doğru söylüyormuş!..

Bana diyorlar ki, “Boşuna uğraşma, CHP’lilere anlatamazsın”… “Görmezden gel” diyen de var..

Yokmuş gibi davranacağız yani…

Onu ademe mahkum edeceğiz, sonunda onun da canı sıkılacak, yalan söylemekten kendi kendine vazgeçecek!

Böylece muhalefeti yalan üretmekten kurtarmış olacağız, öyle mi?..

Gidin işinize yahu…

Biz ulaşamıyoruzdur. Haberleri olmuyordur. Yoksa hangi akıl her hafta yeni bir yalanla gelen siyasetçiye gönül verebilir?.. Ya da böyle bir siyasetçiden kimin ne beklentisi olabilir?.. (Hoş Muharrem İnce de, “Yalanın merkezi, CHP Genel Merkezi” diyor. Hadi bizi geçin, CHP’nin cumhurbaşkanı adayını dinleyin bari...)

O yüzden anlatmaktan vazgeçmeyeceğiz. Yalanlarını yüzlerine vurmaya devam edeceğiz.

CHP, İyi Parti, HDP ve SP masaya oturmuşlar. Yeni bir anayasa üzerinde çalışmışlar, taslak hazırlamışlar…

Yerel yönetimler, eyalet sistemi, dil.., vesaire, HDP’yi masada tutacak ne varsa ‘eyvallah’ demişler ortaklar.

Yakalanmışsınız arkadaşlar. Her şey kabak gibi ortaya çıkmış.

Şimdi biz sormayalım mı?..

Neden ‘Toplanmadık, ne anayasası, ne taslağı.., hayretler içinde izliyorum” deyip inkar ediyorsun?..

Daha önce kendi kendini ihbar etmişsin zaten, konuşmaların yayınlamış.

Hiç mi aklına gelmiyor “yalanım ortaya çıkarsa n’aparım” diye!..

“Bizim seçmenimiz bizim yalanlarımıza alışıktır” diye mi düşünüyorsun yoksa?!..

Bir de çıkmış, “Her hafta söylediklerimizin yüzde 100’ü doğrudur” diyorsun.

Doğrudur?!..

Ama o kadar zorlama kendini…

Biz yüzde 50’ye de razıyız!..   

Siyasetteki 'Katar tartışması' ile ne amaçlanıyor?

Siyasetteki 'Katar tartışması' ile ne amaçlanıyor?

Oruç Reis sismik araştırma gemisi Antalya Limanı'na döndü

Oruç Reis sismik araştırma gemisi Antalya Limanı'na döndü

Doğa harikası yayla çöplüğe döndü

Doğa harikası yayla çöplüğe döndü

Syedra Antik Kenti'nde yapılan çalışmalar ile Hellenistik, Roma, Bizans

Syedra Antik Kenti'nde yapılan çalışmalar ile Hellenistik, Roma, Bizans ve Anadolu Selçuklu eserleri gün yüzüne çıkartılıyor