• $7,4294
  • €8,982
  • 412.302
  • 1471.39
15 Şubat 2021 Pazartesi 07:01 | Son Güncelleme:

İkinci elde piyasa durdu

İkinci elde piyasa durdu
- SÜMER DEMİRCİLER

Gençleşen Opel hedef büyüttü. Yeni marka kimliğini tanıtan Opel, Alman genlerini daha da ön plana çıkartıp genç tüketicileri hedefliyor. Bu yıl 50 binden fazla satış yapmayı planlayan Opel, Türkiye'nin 6'ncı büyük markası olmak istiyor.

PSA Grup çatısı altındaki Opel, yeni marka kimliği, tasarım dili ve barındırdığı Alman genleriyle kendine özel bir yer açmayı planlıyor. Daha sade, yalın ve modern marka kimliğine kavuşan marka, hedef tüketicilerini de gençleştirmeyi planlıyor. Yenilenen markanın ilk temsilcisi olan Crossland modelini satışa sunduklarının altını çizen Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, sıra dışı bir yıl olan 2020'de çok sayıda yeniliğe de imza attıklarını belirtti.

SAF VE YALIN MARKA OLUYORUZ

Girgin, "Dünyamız değişiyor. Hayatlarımızı sadeleştirdiğimiz ve özümüze döndüğümüz bir dönem yaşıyoruz. Opel olarak biz de özümüze dönüp daha saf ve yalın bir marka oluyoruz, tamamen yenileniyoruz. Müşterilerimiz 2021'den itibaren daha modern bir Alman markası ile karşılaşıyor olacak. Artırdığımız müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini, yapılacak olan dijitalizasyon ve yenilenen marka kimliği yatırımlarıyla 2022 sonuna kadar tüm bayilerimizde devreye alacağız" dedi.

STELLANTIS'TE TEK ALMAN

FCA, PSA ortaklığından doğan Stellantis'in büyük bir sinerji yaratacağını da vurgulayan Girgin, "Stellantis, 14'ün üzerindeki marka, global ölçekte 8.1 milyon adet satış ve 400 binden fazla çalışana sahip. Bu çoklu yapıdaki tek Alman markası Opel daha da güçleniyor. Dünya çapında marka geçen yıl 700 bin adet satış yaptı. Bunun 35 bini elektrikli araçlardan oluştu" dedi. "Bu yıl toplam pazarın 850 bin seviyesine çok rahat ulaşacağını düşünüyoruz" diyen Alpagut Girgin, "2021'de 50 bin adet toplam satış ve yüzde 6.6 pazar payı hedefliyoruz" diye konuştu.

İKİ YENİ MODEL DAHA YOLDA

Girgin marka sıralamasında ise bir basamak yükselerek 6. sıraya çıkacaklarını belirtti. Girgin, "2021'de yeni Crossland modelimizden 10 bin adet satıp B SUV sınıfındaki pazar payımızı yüzde 15'e yükseltmeyi planlıyoruz. Haziranda Mokka, yılın son çeyreğinde yeni Grandland modelimizi satışa sunacağız" açıklaması yaptı.

Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, B SUV Crossland modelinden bu yıl 10 bin adetten fazla satmayı planladıklarını açıkladı.

216.900 TL'DEN BAŞLIYOR

Opel'deki değişimin ilk öncüsü olan B SUV Crossland bayilerdeki yerini aldı. Geçtiğimiz yıl 6 bin adet satılan model, bu yıl 10 bin adetten fazla satılarak sınıfında ilk üç model arasına girecek. Şık hatları, yüksek donanım seviyesiyle dikkat çeken otomobilde 1.2 lt 130 beygir benzinli ve 1.5 lt 120 beygir dizel olmak üzere iki motor seçeneği sunuluyor. AT6 otomatik şanzımanın da alınabildiği Crossland'ın fiyatı 216.900 TL'den başlayıp, en üst motor ve donanım seçeneğinde 314.900 TL'ye kadar yükseliyor.

<p>Peki, TEKNOFEST yerli ve milli üretime nasıl katkı sağlıyor?  ASELSAN festivalle ilgili nasıl ger

TEKNOFEST yerli ve milli üretime nasıl katkı sağlıyor?

Suya yumurta kırarak balık avladı! Böylesi ne görüldü ne de duyuldu

Biz fark etmeden etrafımızı saran yüzler

Sabahları kendinizi yorgun hissediyorsanız bu karışımı deneyin