"Aslında biz gösteriş toplumunda yaşıyoruz. Pandemi döneminde kendimizi gerçekleştirebilmek ve mutlu olmak adına çeşitli mecraları kullanıyoruz. Bunun en yaygın yöntemi elbette tüketim ve alışveriş. Tüketim toplumu sınıf ayrımı gözetmeksizin bireyleri gösteriş yapmaya itiyor. Böylelikle bizler tüketim rekabeti içine giriyoruz. Toplumun temel kod değeri mutluluk kavramı. Pandemi dönemi yaşamlarımızda ekonomiden, siyasete, tüketime kadar birçok konuda hayatlarımızı değiştirdi. Eskiden alışkanlığımız olmayan şeyler yeni normalimiz oldu."
- Alışveriş ihtiyacını doğru belirlemek, saptamak.
- Online alışverişte karantina süresicinin risklerini doğru analiz etmek gerekiyor.
Pandemi döneminde tüketicilerin markalardan beklentisi olduğunun altını çizen Altınbaş Üniversitesi Öğretim Görevlisi Özgenur Reyhan Kurtuldu, markaların bu süreci fırsata çevirdiğini söyledi.
Editör: Ayşe Tunalı / ayse.tunali@turkmedya.com.tr