• $ 5,7922
  • € 6,5136
  • 253.274
  • 94.244
Haber hattı
0530 708 54 54
Haber hattı
0530 708 54 54
Reklamı Kapat

Hatemoğlu, 2015'in en itibarlı markası seçildi

Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri 8 Ocak 2016, Cuma günü verildi. Hatemoğlu markası, tekstil/hazır giyim kategorisinde marka değerini ve itibarini en fazla artıran marka olarak birincilik ödülünün sahibi oldu.

İtibar ve Marka Değerinin bir markanın en önemli asetleri olduğunu belirten Hatemoğlu Pazarlama ve Satış Direktörü Füsun Saykı, Akademetre’nin uzun süreçli ve detaylı bir araştırma sonucu ortaya koyduğu verilerle birincilik ödülü almaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Marketing Türkiye’nin Akademetre işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödüllerinin  sektörel bir boşluğu tamamladığını belirten Saykı, Henüz 2. si yapılmasına rağmen pazarlama sektörü için dikkat çekici, bilimsel veriler ortaya koyan girişiminden dolayı Marketing Türkiye'yi kutluyoruz dedi. Fusun Saykı, sözlerine şöyle devam etti. 

Hatemoğlu Türkiye'de tekstil sektöründe 91 yılı geride bırakmış bir marka. “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama ödülünü Hatemoğlu’na getiren en önemli etken stratejik olarak geçmiş senelerden bu yana sürdürebildiğimiz pazarlama etkinliklerimizin tamamıdır. Tüm pazarlama iletişimi dinamiklerini markamız adına entegre edebildik ve özellikle pazarlama iletişimi projelerinin sürdürülebilir olmasına önem verdik.


Biz erkek hazır giyiminde Cumhuriyet tarihinin en köklü markalarından biriyiz. Her konuda olduğu gibi bu deneyimimizin marka itibarımıza ve kalite anlayışımıza bizim sektörümüzde de etkisi büyük. 1924'ten bugüne taşıdığımız Hatemoğu markası moda gibi bir sektörde neden eskimedi dersek tüketicimizin talepleri doğrultusunda yeni koleksiyonlarla markamızı çeşitlendirdik. Hatem Saykı, Html, H-Teen ve Cerimonia gibi farklı koleksiyonlarla genç hedef kitleye ulaşan bir marka olduk. Araştırmalara önem vererek kalite/fiyat endeksimizi her zaman tüketici lehinde tutarak müşterilerimize kalitesi yüksek Hatemoğlu ürünlerini en uygun fiyatla ulaştırmayı başardık. Böylece "Babadan Oğula" her neslin markası olma yolundaki pazarlama stratejimizi öncelikle koleksiyonlarımızda sonra da pazarlama ve iletişim faaliyetlerimizde uyguladık. 

Bu ödülü almış olmak pazarlama konusunda doğru yolda olduğumuzu bize ve ekibimize bir kez daha gösterdi. Marka algısını yükseltmenin, tüm iletişim kanallarında düzenli ve sürdürülebilir çalışmalarla mümkün olacağına inanıyoruz. Biz marka olarak buna çok önem veriyoruz. 

Son dakika haberleri, son dakika haber, son dakika gelişmeleri
Son dakika haberleri

<p>Mısır’da demokratik yollarla seçilen ilk Cumhurbaşkanı Muhammed Mursi’nin mahkeme salonunda hayat

Mısır TV´sinde Skandal! Mursi´nin Ölümünü Böyle Duyurdu

İşsizlik maaşı için şart koşulan 120 günlük 'prim ödeyerek sürekli çalışma' maddesi değiştiriliyor

Küçükkaya ve İmamoğlu yakalandı ve yalanlayamıyor! İşte adım adım otel krizi gerçekği!

Avrupa'da ve dünyada biten transferler