• $32,4327
  • 35,0916
  • 2326.71
  • 9079.97
25 Mayıs 2018 Cuma 01:00 | Son Güncelleme:

Turizmde 'sosyal medya' atağı

Turizmde 'sosyal medya' atağı

TÜRK turizmi dijital pazarlamayla gelişecek. Kültür ve Turizm Bakanlığı, ‘Turkey Home’ dijital uygulaması çatısı altında Türkiye’nin turizm destinasyonlarının markalarını güçlendirecek.

BETÜL OĞUZ

Bu kapsamda seçilecek pilot illerde destinasyon odaklı dijital uygulamalar hayata geçirilecek. Bununla birlikte yöresel hikayeler araştırılıp ilgi çekici kısa hikayeler oluşturulacak ve bu hikayeler ‘Turkey Home’ sosyal medya hesaplarından ve web sitesinden paylaşılacak.  

MARKA DESTİNASYONLAR 

Bakanlık, güçlü destinasyonlara ilişkin marka çalışmaları gerçekleştirecek. Bu çerçevede reklam, halkla ilişkiler ve katılım sağlanan yurtdışı turizm fuarları vb. tanıtım faaliyetlerinde Türkiye'nin yanı sıra destinasyon markaları ön plana çıkarılacak. 

 

Murat Kurum, BAYKAR'ı ziyaret etti: Türkiye'nin geleceğine olan inancım arttı
Murat Kurum, BAYKAR'ı ziyaret etti: Türkiye'nin geleceğine olan inancım arttı

Murat Kurum, BAYKAR'ı ziyaret etti: Türkiye'nin geleceğine olan inancım arttı

Diyarbakırlı Saliha Gündüz'ün Başkan Erdoğan sevgisi: O anları 24 TV'ye anlattı
Diyarbakırlı Saliha Gündüz'ün Başkan Erdoğan sevgisi: O anları 24 TV'ye anlattı

Diyarbakırlı Saliha Gündüz'ün Başkan Erdoğan sevgisi: O anları 24 TV'ye anlattı

Belçika'dan terör provokasyonlarına ilişkin açıklama: PKK Avrupa'da tanınmış bir terör örgütüdür
Belçika'dan terör provokasyonlarına ilişkin açıklama: PKK Avrupa'da tanınmış bir terör örgütüdür

Belçika'dan terör provokasyonlarına ilişkin açıklama: PKK Avrupa'da tanınmış bir terör örgütüdür