İstanbul
  °C
İl Seç

HAVA DURUMU

Yaşadığınız şehrin günlük hava durumunu görüntüleyin

• 3,5821
  • 3,9884
  • 146,03

Google'dan, 7 yeni gezegene özel doodle

Google, ABD Ulusal Havacılık ve Uzay Dairesinin (NASA), 7 yeni gezegen keşfedildiğini açıklamasının ardından, bunu doodle yaptı.

İnternet kullanıcıları, Google ana sayfasına girdiklerinde, keşfedilen 7 yeni gezegene özel hazırlanan video ile karşılaşıyor.

NASA, dün dünyadan 40 ışık yılı uzakta 7 yeni gezegen keşfedildiğini açıklamış; Güneş Sistemi dışında Samanyolu Galaksisi içindeki Kova Takımyıldızı içindeki Trappist-1 ismi verilen yıldızın yörüngesinde keşfedilen gezegenlerin dünyaya benzerlik gösterdiği belirtilmişti.

Doodle uygulamaları, dünya ülkeleri için önemli gün ve tatillere, kültürel olaylara ve tarihte yer alan önemli kişilere yer vererek, dikkati çekmeyi amaçlıyor. İnternet kullanıcıları, özel tasarımlı logonun üstüne tıklayarak, o güne, kişiye ve konuya özel daha ayrıntılı bilgilere erişebiliyor.

NASA: 7 YENİ GEZEGEN KEŞFEDİLDİ

NASA tüm dünyanın merakla beklediği basın toplantısında 7 yeni gezegen keşfedildiğini açıkladı. NASA, Dünya’dan 40 ışık yılı uzakta bulunan 7 yeni gezegen keşfetti. Güneş Sistemi dışındaki yıldızların yörüngesinde dolaşan “exoplanet” olarak adlandırılan bu gezegenlerin keşfinin evrende dünya dışındaki canlı varlıkların keşfi için önemli bir temel oluşturabileceği düşünülüyor. Çapları ve kütleleri bakımından Dünya'ya benzeyen gezegenlerin yaşamı destekleyebilecek yapıda oldukları öğrenildi. Üzerlerinde su bulunabileceği belirtilen gezegenlerin Dünya'ya yakın oldukları belirtilirken en iyi teleskopların deneyde kullanıldığı ifade edildi.

Siirt'in Pervari ilçesinde ikamet eden 5 çocuk annesi Mihrican Kutlu, asgari ücretle çalışan eşinin

Evde yaptığını dükkana taşıdı, siparişlere yetişemiyor

İftarda dikkat edilmesi gerekenler

Bitlis'te 8 odalı sığınak imha edildi

Eski vali Harput adliyeye böyle getirildi!

En Çok Okunanlar