Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, 2015’in Toyota satışlarında rekor kıracakları bir yıl olacağını belirtti. Bozkurt ”2015 toplam pazarının yüzde 5-10 artmasını öngörüyoruz. Bu yıl kendi rekorumuzu kıracağız. Hedefimiz 41-42 bin civarında bir satış gerçekleştirmektir” dedi. Toyota’nın 2’nci el otomobil satışlarına 2015 yılında daha çok önem vereceğini de kaydeden Bozkurt, Toyota bayilerinin 2’nci el satışları için yeni yatırımlar yaptığını ve ekipler kurduğunu sözlerine ekledi. 2015 yılında öncelikli konularının başında hibrit teknolojisinin geldiğini de belirten Bozkurt şunları söyledi; “Toyota olarak 2014 yılı sonuna kadar tüm dünyada yaklaşık 7 milyon 339 bine ulaşan hibrit otomobil satışı gerçekleştirdik. Biz de dünyanın çoğu ülkesinde bilinen ve tercih edilen bu teknolojinin ülkemizde de daha iyi tanınması için geçtiğimiz yılın son aylarında Yaris Hybrid lansmanıyla hibrit iletişimimize başladık. Yaris Hybrid’in lansmanını yaptığımız hafta sonunda yaklaşık 3 bin 500 adet test sürüşü gerçekleşti.”
YENİ SOSYAL SORUMLULUK
Bozkurt, trafikte gereksiz yere çalınan korna sesinin, önüne geçilmesi gereken bir kirlilik ve çevre sorunu olduğunu belirtti. Bozkurt, bu kirliliğin önüne geçmek, toplumsal bilinci artırmak ve farkındalık yaratmak amacıyla uzun soluklu bir sosyal sorumluluk projesi başlatma kararı aldıklarını da açıklayarak, "Uzun vadede amacımız 25 milyon sürücüye iletişim çalışmalarıyla ulaşmak” diye konuştu.